Обмін

Відповідно до чинного законодавства споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця.

Умови обміну товару належної якості схожі з умовами повернення.
+ Витрати на доставку в обидві сторони оплачує клієнт.


Повернення
При відмові від товару повертається лише вартість товару, витрати на доставку (в обидві сторони) та збірку/розбірку продукції оплачує клієнт.
Споживач має право відмовитися від товару у час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 календарних днів.

❗ ❗ ❗ Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, який був виготовлений на замовлення з індивідуальними властивостями.

Підтвердженням для виготовлення продукції під замовлення є передоплата мінімум 30% від вартості такого товару.
У разі відмови, передоплата за індивідуальне замовлення не повертається.


Умови повернення товару належної якості:
(індивідуальні замовлення не повертаються + передплата за них не компенсується)

✅ Збережено товарний вигляд та споживчі властивості (немає подряпин, потертостей тощо)
✅ Товар не було зібрано.
✅ Є всі комплектуючі та інструкції.
✅ Товар упакований у заводську коробку.
✅ Є документ, що підтверджує факт та умови купівлі цього товару.

 
Якщо ви бажаєте обміняти або повернути товар:
перевірте чек-лист вище і напишіть нам на пошту або замовте зворотний дзвінок.